Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00

Retouren
Met uiterste zorg en precisie leveren wij uw bestelling bij u af op het door u ingegeven afleveradres. Mocht er onverhoopt toch iets mis of niet naar wens zijn, neemt u dan alstublieft contact met ons op via de klantenservice. We zijn u graag van dienst!

Voor elke retourzending dient u het retourformulier op deze pagina te downloaden, uit te printen en in te vullen.

Lees ook eerst zorgvuldig de onderstaande informatie door:
- Producten welke reeds langer dan 14 dagen in uw bezit zijn en/of niet in de webshop zijn aangeschaft kunnen wij helaas niet accepteren.
- Het product dient in de webshop van B-ORIGINAL.nl te zijn gekocht
- Retourzending is alleen mogelijk wanneer u dit binnen 14 dagen na ontvangst aanmeldt bij de klantenservice. U kunt dan meteen het retourformulier downloaden op deze pagina.
- De aanmelding en retourzending zelf bij de klantenservice dient volledig te gebeuren. Half ingevulde retourformulieren kunnen wij helaas niet accepteren.
- Het product dient geen gebruiksschade te vertonen.
- Het product dient voorzien te zijn van de originele labels.
- Bij defect bij ontvangst dient u hier z.s.m. melding van te maken, ook voor deze items geldt een maximaal retourtermijn van 14 dagen.

B-ORIGINAL Lifestyle
T.a.v. afdeling Retouren
Lingestraat 41
2652 AH BERKEL EN RODENRIJS

Uw contactpersoon is Sabina van Pel
Telefoon: 010 – 841 19 87

Download hier het retourformulier

Het ruilen of retourneren van een artikel is alleen mogelijk als het artikel zich in de oorspronkelijke staat bevindt alsmede in de oorspronkelijke verpakking. Wel is het toegestaan om het door u bestelde artikel te proberen. Uw producten worden bij aankomst in ons centrale magazijn gecontroleerd op mogelijke gebruiksschade. Wij accepteren daarbij geen producten die niet via de webshop zijn aangeschaft.

Aan het ruilen van een artikel zijn geen kosten verbonden die voor rekening komen van de klant; dit is geheel voor rekening van B-ORIGINAL.nl. De kosten voor het retourneren van het artikel komen wel voor rekening van de klant.

Het ruilen van een door ons verkeerd geleverd artikel is voor u geheel kosteloos. Volg hiervoor de gebruikelijke procedure van het retourneren of ruilen. Vermeldt daarbij welk artikel u incorrect heeft ontvangen en welk product u besteld had en dus nog dient te ontvangen.
1. Controleer de voorwaarden voor het retourneren / ruilen van producten.
2. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen en/of ruilen.
3. Download hier het retourenformulier.
4. Verpak de producten en retourformulier in een beschermende verpakking zoals u deze ook heeft ontvangen.
5. Lever het pakket, voorzien van het juiste retouradres, binnen de retourperiode van 14 werkdagen af bij een post- of pakketservice.
6. De producten worden na ontvangst gecontroleerd of deze voldoen aan de retourenvoorwaarden.
7. U ontvangt een e-mail als bevestiging van de ontvangst en de uitslag van de controle.
8. U ontvangt zo spoedig mogelijk, doch binnen 2 weken na ontvangst van uw retour in ons magazijn:

- Geld retour op de bankrekening. Wij boeken gelden terug via de oorspronkelijke betaalwijze.

- Gewenste product(en) (mits deze op voorraad zijn).

Indien u artikelen langer dan twee weken geleden retour heeft gezonden en u nog geen bevestiging ontvangen heeft, neem dan contact met onze klantenservice op en vermeldt daarbij het retour- en ordernummer.